sobota, 29 grudnia 2012

Be careful with this gun, daughter.

             Cześć Wam!
             Tak, to kolejna informacja. I zapewne nieprzyjemna dla czytelników.
Otóż to, ja MichelleRose, nie, nie kończę działalności, nie zawieszam bloga, a jedynie chcę powiadomić, iż nowe rozdziały, zarówno:
  • Axl Story.
jak i:
  • Duff Story
pojawią się dopiero w połowie stycznia. O ile, ze wszystkim się wyrobię, ponieważ oceny na semestr nie za bardzo mnie satysfakcjonują. ; )
          Mam wielką nadzieję, że zrozumiecie, i nie pogniewacie się.
          Na "pocieszenie" zaktualizowałam te karty, także śmiało możecie zaglądać, komentować, oceniać czy co tam sobie rzewnie zechcecie.
- Blogi. - linki do WSZYSTKICH moich opowiadań.
Autorka. - kim jestem, jak wyglądam.
- Kontakt. - jeśli masz ochotę mnie poznać, wybierz jedną z opcji, aby do mnie napisać.
- Blogi, które polecam.
- Zdjęcia bohaterów.
Archiwum opowiadania pt. "Duff Story"
- Archiwum opowiadania pt. "Axl Story"
          No i ponawiam prośbę o wpis pod tym adresem KLIKNIJ jeżeli chcecie być informowani o nowych rozdziałach.
          Tyle ode mnie. Do ponownego napisania. 

Szczęśliwego nowego, rockowo-metalowego-ameliniowego-stalowego roku!

15 komentarzy:

  1. Mam nadzieję,że szybko "powrócisz "po tym nieszczęsnym wystawieniu ocen :D i oczywiście szczęśliwego nowego roku

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście że rozumiem i czekam z niecierpliwością na połowę stycznia! Kocham Cię <3

    OdpowiedzUsuń
  3. A już się tak strasznie cieszyłam, że nowy rozdział Axl Story, a tu DUPA. Muszę czekać, no cóż trzeba czekać. A i tak się cieszę, że żyjesz bo już się martwiłam, że nic nie dodasz ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. tez myślałam że nowy rozdział.... buu szkoda.... jak anonim powyżej bede czekać... all we need it's just a little patience... poczekam ... wyczyma.. muszeee..... deep inside I love you best i wszystkie opowiadania ;D poczekam poczekam poczekammmmmmmmmm
    NIECH MOC BĘDZIE Z TOBĄ ! ! !

    OdpowiedzUsuń
  5. well well well you just can't tell
    well well well my Michelle
    come back soon - I miss you ! ! !
    And I will always love you and your blog ;D
    oł zgadzam się z anonimem wyżej
    DEEP INSIDE I LOVE YOU BEST ! ! !
    świetna jesteś... świetnie piszesz.... zajebiście..... wydaj książkę ... jak będzie w empiku i jak ja będe to kupię ;P na pewno... ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda że dopiero w połowie stycznia, ale rozumiem :D
    W takim razie wyczekuję powiadomienia o nowym rozdziale <3

    OdpowiedzUsuń
  7. hejka wszystkim mam nowego bloga - odradzam zaglądać ;D... z niecierpliwością będę czekać na kolejne rozdziałby Michelle ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. no gdzie jest ten nowy rodzial ;C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piszę nowy. A przynajmniej urywki i części, które potem skleję w zjebaną całość ;)

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. W tygodniu spróbuję napisać i dodać nowy Axl Story.

      Usuń
  10. piękna fota Axla http://www.coverbrowser.com/covers/bravo/37#i1817

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedy nowy rodział ? ;c

    OdpowiedzUsuń
  12. Właśnie piszę. Do końca tygodnia powinien się ukazać :)

    OdpowiedzUsuń