środa, 6 lutego 2013

Pierdol, pierdol...

Fuck, my hair!
 Cześć. 

super...


No i znowu to odkładam, i wiem, że zawiodłam.
Na początku chciałabym Was bardzo, bardzo, bardzo, soł fakin macz przeprosić, za to, że nowa notka jeszcze się nie ukazała.
Niestety ciągle coś mi to uniemożliwia. Może to klątwa?! Nie, nie może być.
Musicie wiedzieć, że cały czas ją piszę i staram się, by wyszło jak najlepiej, mam nadzieję, że później zobaczywszy efekty przyznacie mi rację. Liczę na to!
Jest mi przykro, że tak wyszło.


A korzystając z okazji... Heavy Birthday Duff! Co prawda wczoraj skończyłeś 49 lat, ale że dzisiaj mój kochany Axl ma urodziny, to postanowiłam coś napisać właśnie dziś. ;)
Panie Rose, niech nam pan śpiewa i nigdy nie przestaję. 666 lat! Och, niech mikrofon lekkim Ci będzie! No tak, 51 lat to nie mało, ale ja ogromnie cieszę się, że Axl jest jeszcze 'w formie', jako tako.





Jeszcze raz bardzo przepraszam. Zdaję sobie sprawę z tego, że zawiodłam. 
Jednak dosyć już tego narzekania...



To co? Widzimy się na Slashu, fuckers!


32 komentarze:

  1. Niecierpliwie czekam na kolejny rozdział, ale rozumiem, że faktycznie wena jest kapryśna i raz jest, a raz jej nie ma. Dziś, jak i wczoraj piękny, wspaniały, pełny słońca i miłości(w mojej głowie) dzień. A dlaczego? No wiadomo, urodziny tak wspaniałych osób i to z dnia na dzień <3
    Wracając do sprawy, życzę powrotu weny i niech Ci opowiadania wypływają spod palców!

    OdpowiedzUsuń
  2. JAK ŚMIESZ?! -,-
    a tak na serio to nie ma sprawy. Na fikcji miałam za zasadę "Nie ważna ilość a jakość" to teraz powiem, że nie ważne jak długo będziesz pisać, ważne by było zajebiste <3

    OdpowiedzUsuń
  3. nie ma żadnej notki ale ja sie tam nie martwię... miała być w połowie stycznia? a lutym na pewno będzie ;D zresztą już kilka razy bywało tak że nie było przez dłuższy czas ale w końcu sie pojawi ;D patience

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawiodłam się MISZEL, ale i tak Ci wybaczam <333

    OdpowiedzUsuń
  5. no cóż life is brutal, musimy czekać na ciebie.
    ale warto, co nie? :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Hepi fakin berzdej ju faker! Oba fakery. Wy pieprzone seksowne dziady -.- noo Axl jest nadal seksowny, co mu będziemy uroku odejmować! :D Byłam w Rybniku to wiem, wciąż umie wężyka ze Sweet Child.

    Nie NOTKA a NOTKI chciałaś powiedzieć! Obydwie! Pisz jak Cię ujebie wena, ja (nie)cierpliwie czekam.
    Co ja gadam... Zapierdalaj do kompa i pisz bicz. -.- Bo jestem spragniona Twoich opowiadań i mi smutno :(
    Ave ja. :3 (i Ty)

    OdpowiedzUsuń
  8. Więc będę z niecierpliwością czekała na kolejny rozdział .

    OdpowiedzUsuń
  9. Rudemu panu cześć i chwała!
    W sumie, blondynowi też ]:->.
    Czekam na kolejny rozdział, nooo! Pozdro :). Amy.

    OdpowiedzUsuń
  10. w końcu cholera u nas nowy xD -> http://my-little-rocket-queens.blog.onet.pl/2013/02/08/37-2/

    OdpowiedzUsuń
  11. Kuźwa... Szkoda i to bardzo... No ale nie mam do Ciebie pretensji, rozumiem Cię i to doskonale. Dobrze, że nie zawiesiłaś bloga i w ogóle. Ja byłam do tego zmuszona, przez wzgląd na naukę. Cóż, mam nadzieję, że nowe notki pojawią się wkrótce ;) zapewne przed koncertem Slash'a się nie doczekam i po pewnie też nie ( wiadomo, emocje itd ^^). Także jak coś to informuj!

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham twoje opowiadania i nie mogę doczekać się powrotu! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochanie, kiedy nowy rodział ? ;>

    OdpowiedzUsuń
  14. pierdolisz z tym zawodzeniem ciągle?? http://my-little-rocket-queens.blog.onet.pl/ nowy u nas :) :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Czekam, czekam, czekam. Mam wrażenie, że jest na co ^^ Rozumiem, jak się może pisanie ciągnąć, bo wena przychodzi i odchodzi jak ból żołądka, taki to maderfaker.
    No, AVE AXL, AVE DUFF niech nam wiecznie grają ^^
    i ave Ty, pisz to pisz to pisz to XD

    OdpowiedzUsuń
  16. [SPAM] Drużyna z bloga http://these-i-love.blogspot.com/ zaprasza do wzięcia udziału w Plebiscycie Na Najlepiej Wykreowaną Postać Izzy'ego. No cóż... Zbliżają się urodziny pana Isbella i niedługo minie miesiąc od naszej działalności, więc wypadałoby zacząć szerzyć Gunsowość na poważnie Szczegóły na stronie.
    Pozdrawiamy!
    Satanae, Lise - Lotte i Nikt.

    OdpowiedzUsuń


  17. http://sometimes-i-never-give-a-fuck.blogspot.com/ zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. hej, zapraszam na mojego bloga - http://worst-obsession.blogspot.com/
    dopiero zaczynam, więc komentarze mile widziane :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Cześć nominowałam Cię do The Versatile Blogger Award, sama nie wiem za bardzo o co chodzi, jakby co jako taki zarys u mnie na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  21. i co ja mam o tym myśleć? nowy http://my-little-rocket-queens.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. MYYSZEEEEEL, CZY TY ŻYJESZ JESZCZE?? ;CC
    Moja pejszyns się kończy, ale i tak poczekam, bo co mam zrobić? ;3 Tylko dokończ te opowiadania, nie zostaw ich tak, bo bendą puakać (razem ze mną)..;x

    OdpowiedzUsuń
  24. REKLAMA REKLAMA http://someone-new-in-the-jungle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Michelle ! Co z Tobą ? :(

    OdpowiedzUsuń
  26. ciut cicho... ale nowy http://my-little-rocket-queens.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  27. ej żyjesz ty tam jeszcze? mam nadzieję, że wracasz niebawem
    no i zapraszam wszystkich świrów [chyba, że tutaj są sami poważni ludzie]
    do oglądnięcia naszej spółki
    http://you-are-so-fuckin-crazy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. kiedy kolejny rozdział? juz ponad 5 miesiecy jest Nihil Novi
    jak ktos lubi czytac dziwne blogi to zapraszam
    http://bo-liczy-sie-banan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Ejjj.. Już wrzesień, a tu rozdziału nie ma... żyjesz w ogóle? Mam nadzieję, że wszystko w porządku ;3

    OdpowiedzUsuń
  30. ej no STYCZEN juz :CCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCC napiszesz cos jeszcze?

    OdpowiedzUsuń
  31. Zostawilaś bloga bez żadnego powiadomienia że zawieszasz czy whatever ... świetnie -.-

    OdpowiedzUsuń
  32. Jezu nie ma z toba zadnego kontaktu, z jednej strony tak bardzo cie nienawidze ze przestalas pisac a z drugiej strony kocham sie pizdo bo dodalas tyle wspanialych, dlugich rozdzialow. Tak bardzo chcialabym zebys chociaz jakas informacje dodala... tak bardzo tesknie za opowiadaniami, zawsze bede czekac, kocham cie za to wszystko

    OdpowiedzUsuń