niedziela, 4 listopada 2012

INFORMATION NUMBER TWO.

Mam początek "Axl Story" i "Duff Story", ale w związku z moim nagłym, złym, okropnym samopoczuciem nie zamierzam tego zjebać i na razie odkładam to na potem.
Nie mam pojęcia czy ktoś jeszcze czyta tego zjebanego bloga, chuj mnie to w zasadzie, bo od początku pisałam dla siebie. Jednak brak komentarzy mnie wkurwia, że mam ochotę coś rozjebać. No trudno ;)

Mam nadzieję, że to nie problem, poczekacie sobie trochę na następne rozdziały.
Ja tymczasem idę odrabiać lekcję i zobaczyć co mój mąż Titus gotuje w kuchni.

DLA (NIE)ZORIENTOWANYCH:
CZYTASZ? KLIK.
ZDJĘCIA BOHATERÓW OPOWIADANIA "AXL STORY"- KLIK.
DUFF STORY (wszystkie rozdziały) - KLIK.
AXL STORY (wszystkie rozdziały) - KLIK.







FUCK all.
Scenariusz i reżyseria: Michelle Rose. 

17 komentarzy:

  1. No japierdolekurwamać nie wytrzymam bez nowego rozdzialu!.Błagam dodaj jak najszybciej!:>

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja codziennie sprawdzam czy czegos nie dodalas, prosze pospiesz sie i przepraszam ze czasem nie daje komentarzy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty żyjesz!!! więc szybko dodawaj nowe rozdziały :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja czasami też nie dodaje komentarzy po przeczytaniu bo mi sie nie wyświetliła kilkarazy kolumna ta z białym tym..... teraz juz wiem dokładnie jak spr gdzie są komantarze i postaram się dodawać ;D.... i czeekam na kolejny rozdział równocześnie ostatnio interesuje mnie piosenka " This I Love " <3... nie wiem dlaczego, ale okrrropnie mi sie podoba.... nie wiem może ma coś w sobie co sprawia, że jest taka podobająca się ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. to Ty masz męża O.O?

    OdpowiedzUsuń
  6. Jedyne co przychodzi mi do głowy to; "pij, nie pierdol" ;D
    1: To się tam czekolady nawpierdalaj i wypij jakiegoś kakałka i zabieraj się za pisanie, bo uschnę! ;<
    2: Nie wiem czemu, ale Duff story podoba mi się dużo bardziej niż Axl story... może to dlatego, że historii o Rosie jest pełno, a o Mckaganie nie... no nie ważne.
    3: Zapraszam do mnie, mam 3 rozdział i niedługo będzie 4, ponad to mam już zarys na nowe opowiadanie, które będzie miało jakiś związek z tym pierwszym... ;P
    breath-of-memories.com

    OdpowiedzUsuń
  7. +Zapraszam na 4 rozdział ;P
    http://breath-of-memories.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tam wole Axl Story, chyba dlatego bo duużo bardziej wole Axla niż Duffa. Bo Axl jest taki śliiczny! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeśli lubisz opowiadania o Guns N' Roses może moje Cię zainteresuje. Serdecznie zapraszam na: http://used-uphas-beens.blogspot.com/!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mam co czytać.. większość blogów już przeczytałam.. to kiedy nastepny?

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeśli masz ochotę, wpadaj na nowy rozdział : http://out-of-the-game.blogspot.com/2012/11/rozdzia-trzydziesty-pierwszy.html

    ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. wow, świetnie, czekam na następny rozdział :3
    Wpadnij: http://gunsnroses-story.blogspot.com bd wdzieczna :))

    OdpowiedzUsuń
  13. codziennie tutaj wchodzę z nadzieją że jest coś nowego, proszę daj coś :3

    OdpowiedzUsuń
  14. JAK MASZ 2 POCZĄTKI TO NAKURWIAJ RESZTE I WPIERDALAJ TU ! ! ! CZEKAMY NASZ KOCHANY POJEBIE ;D

    OdpowiedzUsuń