środa, 19 września 2012

Coś w sensie... informacji ; )

Ja wiem... Wiem i widzę, że domagacie się nowego, szóstego już rozdziału z cyklu "Duff Story". 

Niestety, moi kochani, jest problem. Otóż to, nazywam go szkołą. 

Mhm, dokładnie tak. Szkoła, szkoła i szkoła. Mam lekturę, już pytają, robią kartkówki. Muszę się starać, muszę być pierdolonym kujonem i mieć z wszystkiego co najmniej czwórkę (co i tak jest nieosiągalne, ale się postaram!). Wymarzyłam sobie profilowane liceum, to i teraz trzeba na nie pracować, mam rację?


Nadchodzi weekend. Spróbuję napisać notkę, ale nic nie obiecuję. Jednak, możecie wierzyć lub nie, spróbuję napisać nowy rozdział z Duffem, Kurtem i Stacy w roli głównej.

Wena? No jako tako, dlatego nie obiecuję, że będą kurwa kokosy.

Z resztą... Nigdy ich nie było, prawda? 


A teraz żegnam, wzywa mnie matematyka, chemia, j.polski, j.niemiecki, j.angielski, geografia i "Kamienie na szaniec". -.-


Autorka.

9 komentarzy:

  1. kokosy były wielkości neptuna! :( W sumie to wolę Duff, nie Axl Story.. i chyba nie tylko ja.. bo w wynikach ankiet więcej ludzi żyje Duff Story xD To jest ak zajebiste, ze codziennie wchodzę na bloga zeby sprawdzić czy jest nowa notka.. ale jak widze troche sobie poczekam ;( szkoda...

    OdpowiedzUsuń
  2. rozumiem i sie nie dziwie (: ja pisze rozdzialy na wolnych lekcjach bo po szkole też czasu mało :) daj znac jak będzie 6 mam wielką nadzieję że niebawem!:D

    OdpowiedzUsuń
  3. rozumiem, mam podobnie do tego pięć olimpiad ;/
    ahh te marzenia o profilowanym liceum ^^
    ale nic, będę cierpliwie czekać, a w wolnym czasie zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. http://dziewczyna-and-gunsowie.blog.pl/ zapraszam do siebie. Nowa notka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejej biedna Miszel <3 i to nieprawda ze wszyscy żyją duff story bo ja wole axl story i wyczekuję nowego rozdziału :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Och God. (dlaczego to ciągle mówię?!)
    Ja czekam, no tyle! Jutro pyta z geografii, czujesz?! o.O

    Jak po weekendzie nie będzie notki, uduszę w szkole własnymi rękoma. <3

    Hudsonowy Kloc.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie by było gdyby Duff Story udało Ci się wstawić jutro, bo właśnie 22 września obchodzę urodziny i to byłby taki drugi najlepszy prezent (zaraz po gitarze elektrycznej). :D
    Kamila

    OdpowiedzUsuń