środa, 6 czerwca 2012

CZEŚĆ.

Jak prawie każdy znalazłam się tutaj z Onetu. Przeniosłam się, bo tamten portal doprowadzał mnie już do złości. Żeby jednak nie wspominać, chciałam się z Wami przywitać. Więc: cześć! :)
Na razie czuję się trochę zagubiona i osamotniona, mam jednak wielką nadzieję, że to już niedługo ulegnie zmianie. 
Dla niezorientowanych, moich nowych czytelników:
Na tym blogu piszę dwa opowiadania:
1. Axl i Michelle (Just love you, remember.)
2. Duff i Stacy. (Rozdział 1, 2)
Ostatnie opublikowane tutaj rozdziały to 2 opowiadanie, jednak kiedy dokładnie się przyjrzycie, to jest też 13 notek 1 opowiadania. Zapraszam zatem do lektury i komentowania.

ADRES NA STAREGO BLOGA: http://its-so-easy-easy-when-everybodys-trying-to-please-me.blog.onet.pl/

10 komentarzy:

  1. Nareszcie przeniosłaś ^^
    Zapraszam na nowy: http://feel-all-the-pressure-badass.blogspot.com/
    Nudziło mi się :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Witamy wśród nas. :)
    Z pewnością będę czytać. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepraszam, że tak spamuję, ale trochę się spieszę (jestem w toku nadrabiania waszych notek :D) Nowy odcinek na http://good-to-be-alive.blog.onet.pl/, serdecznie zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dziwnie tu, w tym komentarzach, ;o

    całe szczęście że sie przeniosłaś ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już normalnie, wybacz, mętlik musiałam wszystko przenieść i w ogóle -.-
      Jeszcze wszystkiego nie ogarnęłam, więc spokojnie. Take it easy ;D

      Usuń
  5. Musisz poprawic kolory czcionek, tlo i tak dalej, ale jest spoko. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli dziś będę miała czas to wszystko dopracuję i zacznę robić "postacie" ;D

      Usuń
  6. O Boże! Nareszcie mogę komentować Twoje opowiadanie! Onet mnie nienawidzi -.- Za każdym cholernym razem, jak dodawałaś rozdział próbowałam skomentować, ale po prostu szlag mnie trafia, jak po raz trzydziesty przepisuję kod z obrazka, a on mówi, że ŹLE!! A teraz wreszcie Ci napiszę, że jesteś zajebista i że kocham Twoje opowiadania (obydwa!)! No... nawet nie wiesz jak na to czekałam!! Gdyby Ci się nudziło kiedyś to zapraszam też do mnie (stories-from-garden-of-eden.blogspot.com). Jesteś w polecanych swoją drogą ;D Kiedyś już napisałaś mi, że to miło, a ja KURDE nawet nie mogłam Ci odpowiedzieć na komentarz. Dziękuję teraz ;) Od tej chwili komentuję już na bieżąco :D :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powtarzam, że mi bardzo miło z tego powodu :) W takim razie ogarnę Twojego bloga, żeby być na bieżąco ;D tak, onet też mnie wkurwia dlatego tutaj jestem ;p

      Usuń
  7. zapraszam, u mnie nowy do-re-mi.blog.onet.pl :)
    obrazek w tle jest boski :3
    Bean

    OdpowiedzUsuń