sobota, 7 lipca 2012

Informacja. Zawieszenie.

Witam wszystkich. 
Na wstępie chciałam zaznaczyć, iż jeżeli przybędzie ktoś nowy do czytania mojego bloga, to odsyłam tutaj, gdzie są wszystkie rozdziały:
Druga sprawa. Pewnie większość z was wyjeżdża gdzieś na wakacje, więc podejrzewam, że duża część blogów zostanie zawieszona. Ja jednak zawieszam na dłuższy okres czasu, gdyż całkowicie zmieniam miejsca zamieszkania i będę potrzebowała więcej czasu na ogarnięcie wszystkiego.
Niestety nie dodam nic nowego, wylatuję we wtorek, ale wątpię by nagle zachciało mi się pisać, kiedy tyle szumu wokół.
W połowie sierpnia powinnam mieć już stałego neta, więc wtedy znów zacznę tworzyć, na bieżąco.
Nie wykluczam opcji, że raz czy dwa dodam nowy rozdział, jednak czytać waszych opowiadań nie będę w stanie. Wybaczcie, musicie zrozumieć.
Mam nadzieję, że nie zapomnicie o moim blogu :))

Otóż to. Jeżeli będziecie dodawać nowe rozdziały to proszę piszcie pod tym postem. 
Zatem... blog zostaje zawieszony. 
Życzcie mi powodzenia w "nowym życiu" ;D
Buziaki al'a Axl, pozdrawiam
Michelle. 

38 komentarzy:

  1. Hej, mówiłaś, że wrócisz do tworzenia szybciej! :c no trudno, rozumiem, tylko niech Ci nie strzeli do głowy porzucić pisanie! To jeden z moich ulubionych blogów. No i miało być jeszcze conajmniej 10 rozdziałów o Duffym :3 postaram się cierpliwie czekać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że będzie, ale... jak mówię, na początku będę miała dużo roboty ;<

      Usuń
  2. Już ci mówiłam jak ci zazdroszczę ;D
    Powiedzenia i chęci do pisania po przerwie. :D:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, sama sobie zazdroszczę, jak i strasznie się boję :(
      No zobaczymy jak to będzie! ;)

      nie dziękuję, żeby nie zapeszyć ;D
      A chęć na pewno będzie! ;]

      Usuń
    2. jeśli znajdziesz jakąś chwilkę, to N u mnie. ;D

      Usuń
    3. Drobna informacja u mnie. Zapraszam. ;D

      Usuń
    4. NN u mnie. Dzień wcześniej. xD

      Usuń
  3. O tak zajebistych bloga się nie zapomina :')
    Ja właśnie się produkuję od trzech godzin, próbując zdążyć przed północą xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nadrobię już w JU KEJ! ;)

      O.o dzięki, dzięki! ;*

      Usuń
  4. O________o mam nadzieję, że reakcja: "masakra." to reakcja na mój wyjazd! XDDD

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie nowy, wpadnij jeśli będziesz miała ochotę :>

    OdpowiedzUsuń
  6. JU KEJ, powiadasz? Ale ci zazdroszczę! no nic, powodzenia w ogarnięciu tego wszystkiego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. GET THE LONDON GLAM METAL LOOK! - moje hasło przewodnie xD

      Usuń
  7. Nowa notka u mnie + dodałam coś takiego jak "informowani". Jak chcesz, żebym Cię informowała no to zapraszam do dodania tam komentarza. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale... Ale... No jak?
    Będę tęsknić, nie ma co! No to Ci życzę z całego kurczę serca, powodzenia na nowej drodze życia ;D
    U mnie nowy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziękuję, by nie zapeszyć ;* ;))

      Postaram się dodać nowy... jakoś za niedługo. Oby się udało. ;)

      Usuń
  9. nowa notka u mnie : )

    OdpowiedzUsuń
  10. Niby Cie nie ma, ale z przyzwyczajenia : Nowy u mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. siemanko! kończę Come as you are, więc wpadnij. zapraszam ;>

    OdpowiedzUsuń
  12. A gdzie się przeprowadziłaś, jeśli mogę wiedzieć? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jestem zazdrosna o mojego męża Saula :c <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a co mi tam, on jest i tak tyylko mój! <3

      Usuń
    2. Gdzie jestes zazdrosna? :> O.o

      Usuń
  14. zapraszam na naszego jakże w chuj niefajnego bloga który sie jebie z powodu braku mojej popieprzonej weny. historie-guns-n-roses.blog.onet.pl. dziękuje, mam nadzieje że chociaż Wam sie spodoba.

    OdpowiedzUsuń